Direktlänk till inlägg 19 november 2008

Okej josefin.

Av Darja - 19 november 2008 22:01

Okej nu ska jag skriva ett helt inlägg om josefins kommentar.

Jag väljer inte bort någon. 

Du vet själv när det är många och man inte vet vem man ska vara med. 

Jag var knappt med dej jossan i somras. 

Jag kände åxå så.Men jag fattade att du inte tyckte om mig mindre för att du inte hade tid med alltid. Jag fattade att du inte valde bort mig, utan ibland bara ville vara med nån annan.

Och så är det. Man kan inte umgås med varann 24/7

Plus att jag inte riktigt vet vad som har vart med dej och felle på sista tiden. 

Med mej åxå för den delen. Eller jag vet ju vad det har vart med mej på sista tiden. Men aja. 

Saken är den att jag inte varit så stabil på sistonde. 

Jag och steffi har kommit närmare varande påsista tiden, 

Men det betyder inte att Du och Felle inte är mina bästa vänner längre. 

Det är så att jag på sistonde känt att jag inte orkar tänka på vad jag säger exakt hela tiden. Att jag velat snacka om min kärleksbekymmer utan att nån fnyser eller ger blickar. 

Okej?

Jag har velat få lite ordning på mitt liv.

Utan en massa press och klagomål. 

Utan men peppning och bollning av ideer med en tjej som inte heller har det så jävla lätt. 

Jag vet att du å felle åxå har det svårt. 

Men ni pratar inte om det. Och det är just det jag har behövt. 

PRATA!

Du kanske tänker men det är ju fan det ända du gör. 

Ja jag pratar mkt. Men inte om SÅNT.

Båda ni är väldigt....Inåt om man säger så. 

Man måste lirka saker ur er. 

Jag har känt att jag velat slippa göra det ett tag. 

Okej?

Så...nu ska jag gå å sova.

Och drömma om...En snygging jag träffade idag :]

 
 
Ingen bild

Josefin

19 november 2008 22:46

1. Ingen tvingar dig att ''lirka'' saker ur oss.
2. Tycker att det är orättvist att du pratar i plural, även ifall jag gjorde det.
3. Du kan inte jämföra med i somras, situationen är annorlunda nu.
4. på vilket fckng jvla sätt har jag satt massa press och klagomål på dig? Snälla förklara.

 
Ingen bild

Josefin

19 november 2008 22:49

och ja, självklart förstår jag att man måste få vara med andra människor ibland också. Men varför inte bara säga det då? Jag önskar verkligen att jag kunde läsa dina tankar och dina känslor, samt dina ansiktsuttryck, men det kan jag inte. Inte lika bra som du kan läsa mig, tydligen! Jag har inga problem med att vi ska ta en paus, eller någonting. Bara hatar att se på vilket sätt du och steffi turns into jag och steffi förra vintern. Jag menar, hailade du på syslöjdslektionen?!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Darja - 10 januari 2009 15:06

Ny blogg! Orkar inte bloggagratis.se Dom suger bajs.   http://wilmut.blogg.se/ är det nya. ...

Av Darja - 9 januari 2009 22:27

Egentligen så känar blondinbella pengar på att man hatar henne. I alla fall om man hatar henne så som jag hatar henne.  Hon får betalt för antalet besökare.  INTE antalet besökare som gillar henne.  Hata henne, Älska henne. Så länga du besöker henne...

Av Darja - 9 januari 2009 17:37

Skoldagen var ganska bra. I alla fall i stort sett. Har vart sämre dagar. Har vart bättre dagar.   Blev idag bestämt attvi ska köra låten Friday I'm in love med The cure på öppet hus.  Fast Musikläraren är ju störd och tror vi kommer fixa det på...

Av Darja - 8 januari 2009 20:49

    Så här blir du den du egentligen är       Umgås mest med människor som tycker att du är OK som du är.  Träna dig på att minska skillnaden mellan din insida och utsida även i sammanhang där du inte riktigt känner att det är okej att vara som du ä...

Av Darja - 8 januari 2009 20:16

Att börja skolan var väldigt grygt. Precis så som jag igår förutspådde att det skulle vara.  Har verkligen insett att det som förut var så långt borta närmar sig med rasande fart och jag inte har någon aning om hur jag ska hantera det.  Gymnasiet.  ...

Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards