Alla inlägg den 11 november 2008

Av Darja - 11 november 2008 18:57

Katte är het. Jag pratar med henne i telefon nu. Den 23 fyller hon år. Då ska jag hälsa på henne! yeay. Jag dissar twillight. Kan ladda ner sen! Katte är trots allt min vän (L) Såg avsnitten av gossip girl. Det var så sorgligt fint!Jag vill ha Chuck Bass. Han är het. Han är hetare än alla. Till och med än dig. 

Av Darja - 11 november 2008 18:18

Du är ond
Insåg en sak idag. Livet är vad man gör det till. Imorgon blire stanförhoppningsvis. Får se om jag orkar. Annars ger jag F hennes pengar bara.   Jag borde nu städa. Och skriva min uppsats. Och bada så Skånejoel får sina bilder nån gång ;)  Vill du bli min kk?För jag vill ha dej.

Av Darja - 11 november 2008 10:49

Du ska bara veta att jag finns här för dig jossan.

Vet egentligen inte varför jag skriver ett inlägg om det.

Men nu gör jag det iaf.

Du har det inte lätt.

Men jag kommer alltid finnas bredvid dej.

Om du ska flytta till italien. Ring mej jag följer med.

Om du ska råna en bank.Ring mej Jag kan stå utanför och kolla efter snutar

Om du har mördat nån. Kom till mig så begraver vi liket på min bakgård.

Genom vått och torrt. Jag kommer alltid finnas för dej.

Det kan inget ändra på.

Av Darja - 11 november 2008 10:35

Igår vad det rep. Det var riktigt trevligt.

Vi börjar verkligen kunna låtarna.

Om några veckor är det konsär eller vad man ska kalla det.

Jag taggar<3

Siiter åter i datasalen.

Har ingen inspiration jobba.

Och apberget funkar inte ;(

Det är ju mitt liv!!

Jag har sur-mens-damp idag.

Förlåt ellen. Du kommer inte få det lätt ikv :*

Men jag älskar dej. Det ska du veta.

Ikv ska jag försöka vara social med familjen.

Alla klagar väldigt mkt att jag bara sitter vid datan.

Och det är inte så kul att sitta på snyggast.se hela kvällen och göra ingenting.

Snälla ge mig ett liv?

Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards