Alla inlägg den 27 november 2008

Av Darja - 27 november 2008 19:58

Jag och Sabina var ute med packen.

Det var faktiskt ganska kul =)

Eller, jag tyckte det var kul. 

Sabina satt mest och skrek. 

Det var ju jag som körde!! 

Jag körde typ i diket fast det gills inte :] 

Jag är ju jag. 

Sen tog det ett tag att få  igång den sen, men det fixade sig :)

Imorrn smäller det! 

Jag taggar så mycket..

Men jag är också väldigt nervös!

Aja nu ska jag och Sabina kolla på du är vad du äter. 


Av Darja - 27 november 2008 16:13

Yess!!! Jag ska fan i mej fria till han på skolavslutningen! :]

Av Darja - 27 november 2008 09:27

Då var det skola igen då.

Sitter på So:n och gör ingeting som vanligt.

Kommentaren av en viss K på mitt förra inlägg var ganska rolig faktiskt.

Jag skrattade. Mycket.

Jag, Ellen och Sabina hade trevlig kväll igår.

Kollade på tv och gjorde min kemi-läxa.

Fast dom sög på Kemi, men jag tyck om dom ändå.

Idag är det torsdag vilket innäbär att det är musikcafe imorrn.

Jag är sjukt nervös.

Är nästan glad att alla dissar och ingen kommer.

Fast ändå inte, hade ju vart trevligt med lite stöd.

Men,men mina vänner och min fader har viktigare saker för sig.

VILKET JAG FÖRSTÅR.

så snälla igna kommentarer om dåligt samvete och att ni inte kan,

jag förstår :P

Och älskar er ändå.


Har nu kommit fram att jag dras till människor som sårar och sviker.

Och till killar jag inte kan få.

Och i fall jag får dom så tappar jag intressent fort.

Vet inte varför.

Måste nog jobba på det.

Tips??

Av Darja - 27 november 2008 09:27

Då var det skola igen då.

Sitter på So:n och gör ingeting som vanligt.

Kommentaren av en viss K på mitt förra inlägg var ganska rolig faktiskt.

Jag skrattade. Mycket.

Jag, Ellen och Sabina hade trevlig kväll igår.

Kollade på tv och gjorde min kemi-läxa.

Fast dom sög på Kemi, men jag tyck om dom ändå.

Idag är det torsdag vilket innäbär att det är musikcafe imorrn.

Jag är sjukt nervös.

Är nästan glad att alla dissar och ingen kommer.

Fast ändå inte, hade ju vart trevligt med lite stöd.

Men,men mina vänner och min fader har viktigare saker för sig.

VILKET JAG FÖRSTÅR.

så snälla igna kommentarer om dåligt samvete och att ni inte kan,

jag förstår :P

Och älskar er ändå.


Har nu kommit fram att jag dras till människor som sårar och sviker.

Och till killar jag inte kan få.

Och i fall jag får dom så tappar jag intressent fort.

Vet inte varför.

Måste nog jobba på det.

Tips??

Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards