Alla inlägg den 15 november 2008

Av Darja - 15 november 2008 19:32

Du lilla gumman, anar inte.

Du anar inte vad du har gett dig in på. 

Du vet att du inte är så vacker, så snäll och god som du vill att folk ska tro. 


Du kommer ångra att du någinsin sårade mig. 

Lappad vänskap blir sällan hel. Och en vänskap som är trasig är ingen sänskap. 

Jag väljer bort dig på samma sätt som du valde bort mig. 

Du har för många som du sårat. 

Och jag är en av dom.

Av Darja - 15 november 2008 15:55

Bara glöm allt jag sagt,

Bara glöm att jag finns okej?


Jag fattar inte vad det är för värld vi lever i.

Snälla skjut mig. 

Av Darja - 15 november 2008 13:53

Hm....igår var en trevlig kväll.

Den trevligaste på länge. 

Jag satt uppe och pratade i telefon med Olle till ett. 

Sedan ville jag gå  å sova. 

Vaknade idag klockan ett. 

Det var fint. Det var riktigt länge sen jag sov så länge. 

Nu ska jag ta en lång promenad. 

Ta en massa kassa kort med min kassa kamera och fundera på vad jag ska göra med mitt liv. 

Saknar dock Sabina. Det är henne jag annars brukar ta mina promenader. 

Men det fixar sig nog. 

Jag minns när vi hade vilt bondage sex i skogen. 

Det var nice. Speciellt som morris kollade på. 

Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards