Alla inlägg den 19 november 2008

Av Darja - 19 november 2008 22:01

Okej nu ska jag skriva ett helt inlägg om josefins kommentar.

Jag väljer inte bort någon. 

Du vet själv när det är många och man inte vet vem man ska vara med. 

Jag var knappt med dej jossan i somras. 

Jag kände åxå så.Men jag fattade att du inte tyckte om mig mindre för att du inte hade tid med alltid. Jag fattade att du inte valde bort mig, utan ibland bara ville vara med nån annan.

Och så är det. Man kan inte umgås med varann 24/7

Plus att jag inte riktigt vet vad som har vart med dej och felle på sista tiden. 

Med mej åxå för den delen. Eller jag vet ju vad det har vart med mej på sista tiden. Men aja. 

Saken är den att jag inte varit så stabil på sistonde. 

Jag och steffi har kommit närmare varande påsista tiden, 

Men det betyder inte att Du och Felle inte är mina bästa vänner längre. 

Det är så att jag på sistonde känt att jag inte orkar tänka på vad jag säger exakt hela tiden. Att jag velat snacka om min kärleksbekymmer utan att nån fnyser eller ger blickar. 

Okej?

Jag har velat få lite ordning på mitt liv.

Utan en massa press och klagomål. 

Utan men peppning och bollning av ideer med en tjej som inte heller har det så jävla lätt. 

Jag vet att du å felle åxå har det svårt. 

Men ni pratar inte om det. Och det är just det jag har behövt. 

PRATA!

Du kanske tänker men det är ju fan det ända du gör. 

Ja jag pratar mkt. Men inte om SÅNT.

Båda ni är väldigt....Inåt om man säger så. 

Man måste lirka saker ur er. 

Jag har känt att jag velat slippa göra det ett tag. 

Okej?

Så...nu ska jag gå å sova.

Och drömma om...En snygging jag träffade idag :]

Av Darja - 19 november 2008 17:55

Det kan ju inte vara roligt att läsa mitt gnäll hela tiden.

Därför ska jag skriva ett glatt inlägg nu :)

Är i överlag glad idag. 

 Det var ju praso saken idag då. 

Midgård- Arena kultur

Östra- Sam


Det var roligt speciellt som jag träffade Lovisa på Midgård (L) 

Åh. min ängel. 

Jag tror jag ska börja simma efter jul igen. 

Jag saknar det jue!

Sen var det ju  Östra nå.

Där träffade jag Lars och Sebbe. 

Den ena lika ful som vanligt och den andra lika snygg som vanligt. 


Midgård verkar vara en fräschare skola, men det verkar roligare folk på Östra. 

Så jag vet faktiskt inte. 

Sen så vill jag ju gärna till Minerva åxå. 

Pluggskola iofs. Men det verkar kul. 



Sen när jag kom har jag myst med findus och kollat på film. 

Fick bestämma middag idag :D Yeah! Potatisgratäng (L) :]


Sen efter middan blire att plugga biologi. Prov imorrn jue. 

Saknar mina gamla vänner.

Så som dom var förut. 

Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards