Alla inlägg den 24 november 2008

Av Darja - 24 november 2008 18:57

Nu så är det åter dags att sakna det man en gång hade.

Det blir det alltid på sommaren. 

Ringde Marina, min bästis i Rostov. 

Vi snackade gamla minnen och garvade sönder. 

Behövde det idag. 


Min telefon har varit plågsamt tyst idag.

Beror nog på att jag inte är så social och glad och orkar vara med människor. 

Då orkar man ju inte heller smsa en osocial jävel som jag. 

Men jag får leva med det. 

Jag vill att det ska bli imorgon så att jag kan kolla på GG.

Tagga avsnitt 12<3

Blair är den hetaste ju. Egentligen. 

Hon är smart, rik, snygg och manipulativ.

 Kan det bli bättre?


Skulle inte tro det. 

Nu ska jag sätta mig ner och plugga lite biologi tills åtta, då ska jag se på Nyinpelningen av Beverly Hills. 

Älskade det gamla och kommer förmodligen att älska det nya. 


Hare gött.


Av Darja - 24 november 2008 12:19

Hörde imorse på radion att ens blogg oftast blir populärare om man snackar shit om kändisar. Så nu ska jag snacka shit om Paris Hilton :D


Hon är ful.

Hon är känd bara pga att hon har pengar. Och dom har hon inte ens tjänat ihop själv. Vilket är tragiskt. Hon har gjort en massa låtar som är totalt kassa och hennes filmer är åxå det. Hon är inte en bra skådespelerska eftersom hon i princip spelar sig själv i alla hennes filmer. Dom går ut på att hon är den snyggaste, rikaste och populärste människan på jorden.

Hon kan dö...


Jag är mogen jag vet.

Men Chrilles tröja är mysig.

Och Josefin är den finaste på jorden :D

Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards