Alla inlägg den 30 november 2008

Av Darja - 30 november 2008 22:03

Åter en kväll med mig och min dator.

Har ikväll lyssnat på Johan Palm 

tror inte jag har sett en finare 16åring i mitt liv. (L)

Har druckit fruktsoda, käkat godis städat mina garderober och chillat.
Åter en kväll med bara mig själv i stort sett.

Så underbart att inte behöva ta hänsyn till nån. 


Också så klart åter dessa dissar-anklagelser. 

Snälla förstå att jag inte dissar någon. 

Jag bara behöver den här tiden för mig själv. 


Så här i juletider börjar jag sakna min familj.

Pappa frågade ifall jag ville följa med till Canarie öarna i jul. 

Jag vet inte. 

 Men jag saknar min familj. 

Som fosterbarn känner jag mig felplacerad här i Tavelsjö när det börjar närma sig jul. 

Kanske något för Bup att ta med i sin utvärdering om min psykiska hälsa. 

:/ aja, nu ska jag sova och lyssna på Johan Palm!


Av Darja - 30 november 2008 15:14

Den här dagen är hemsk. Kollade på reprisen av idol och fick veta att Johan Palm åkte ut!!!!!Katastrof Iaf, skulle då bygga en snögubbe,men det gick inge bra. Jag älskar verkligen killens röst!!

Av Darja - 30 november 2008 13:22

Herregud.

Jag såg precis reprisen av idol igår!

Jag fick fan tårar i ögonen!

Johan skulle jue ha vunnit! 

Älsk på honom!!

Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards