Alla inlägg den 1 november 2008

Av Darja - 1 november 2008 11:03

Mensen styr mitt liv,

Det är förjävligt.

Jag vill inte vara tjej såna här dagar. 

Bara typ dö.

Mamma ligger nu inne på ett annat sjukhus. 

Jag vet inte om jag nämnt att hon for in för ett tag sen. 

Men i alla fall. 

Det blev för dyrt. 

Så nu ligger hon inne på ett B-kvalla sjukhus. 

Jag hatar det ryska vård systemet. 

Ni anar inte. 

Det finns inget som jag hatar så mkt. I alla fall. nu ska jag gå ner och äta frukost. Min mage kurrar. 

Men jag har ingen apitit 

Men jag har läst nånstans att om man har mens men inte nån aptit ska man äta ändå.

Så det ska jag göra. Hare gött så länge. 


Dagens!: Det är snö!!! Jag älskar snön. Ska gå ut lite senare och ta nå bilder. 

Av Darja - 1 november 2008 10:12

Eller inte, jag var seriös om att sluta blogga. 

Men jag upptäckte att det inte går. 

Jag har för mycket att säga. 

Och för lite människor att säga det till. 

Dettta kan göra att jag uppfattas som en attention whore. 

Och visst det kanske jag är. Till en viss del. 

Men saken är den att. 

Egentligen. 

Vad är det för fel på att vilja berätta saker?

Skillnaden är att jag gör det på bloggen istället för face to face. 


Min bästa vän tycker jag whinar. 

Om helt onödiga saker. 

Vad ska jag göra?

Jag måste kunna få säga vad jag vill. När jag vill. 

Visst jag menar jag behöver inte gå runt och prata om knark hela tiden. 

MEN om jag en dag har så jävla fucking ont så måste jag få säga. 

snälla  ge mig knark, jag har ont.

Men herregud!!!

Lär dig hantera verkligeheten! 

Hela världen kommer inte sluta prata om knark. 

Jag har begränsat mitt prat om knark. 

Jag försöker att undvika att prata om det. 

Om nån annan börjar försöker jag byta samtalsämne. 


Sen en gång jag har så fruktansvärt ont.

Då blir du sur. 

Jag har också blivit sur jävligt många gånger. 

När ni snackar om feta  människor. 

När ni snackar om våld. 

När ni snackar om störda psykiskt sjuka människor!


Jag är inte smal. 

Jag har blivit slagen. 

Min mamma är psykiskt sjuk. 

Det har funnits knark inblandat i min familjs dödsfall också!!!!


Men jag fattar att man inte kan begränsa vad människor pratar om. 

Så jag bryr mig. Men jag blir inte sur!!!!!!!!!

Fatta det. snälla? för oss båda. du kommer själv må så mkt bättre. 

Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards