Alla inlägg under oktober 2008

Av Darja - 31 oktober 2008 13:47

Detta är slutet på min blogg. 

Jag orkar inte den.

allt är bajs. 

Jag ska gå å dö.


Sakna mig inte för mkt. 


Av Darja - 29 oktober 2008 21:53

Jag har kommit fram till att det inte är det att det inte går att tycka om mig.

Problemet är att stöter bort människor. 

Jag kan inte själv tro att ngn skulle tycka mig att jag beter mig på ett sätt som gör att människor inte tycker om mig. 

Jag är självdestruktiv.

Någor jag kämpar mitt hela medvetna liv om att inte bli. 

Båda mina föräldrar är självdestruktiva. 

Och äpplet faller inte långt från trädet. 

Jag är precis som dom. 

Det känns hemskt. 

Jag ska ändra på det.. Ska i alla fall försöka. 

Har riktigt tråkigt just nu. 

Snart är det sesongsprämier av insider. 

Det ska jag se. 

Har alltid velat se det. 

Med eftersom pappa inte hade nån tv kunde jag inte det. 

Snacka om att det inte var kul när folk snackade om tv.program och man ba.....aaa tja nä jag har ingen tv. 

Folk tänkte ju på en som hon som inte har nån tv. 

T-R-A-G-I-S-K-T

Tack pappa. 

Men jag har även haft många fina stunder med dig. 

Jag kommer minnas dom förevigt. 

Jag börjar ibland tänka på att tänkt om jag gjorde ett misstag?

Tänk om vi hade fixat det själva?

Jag vill hem har jag insett. 

Jag vill till mitt rum. till min säng. 

 Jag vill ha tillbaka mitt liv. 


Nä men nu ska jag ut och röka brb

Av Darja - 29 oktober 2008 21:18

Herregud.

Finns det ngn mer drygare unge än ellen?

Kan någon snälla bara ta mig härifrån?

Kan man vara så bortskämd att man faktiskt gråter över att man inte får en 1.20 säng?

Tjejen måste driva med mig.

Jag har aldrig haft en 1.20 säng. 

Jag lever. 

Jag mår bra!

Varför är det så svårt att hjälpa till att duka?

Varför är det så svårt att visa hur kopiatorn funkar?

Varför är det så svårt att hjälpa mig att duka av?

Varför är det så jävla svårt att hjälpa mig att skriva isär sängen?

Då kanske jag hade sluppit gå runt och ha ont i handleden. Jag hade sluppit få den uppsväld! 


Jävla egoistiska bitch! Jag hatar dej!

Av Darja - 28 oktober 2008 18:21

Hade ju tänkt att ha gossip girl kväll idag.

Vilket det åxå kommer bli. 

Men planen var ju att se första sesongen och alla avsnitten från andra. dvs 8st

men, jag kunde så klart inte vänta. var ju tvungen att se det nyaste som jag inte sett först! :] jag e fett med otålig.

Av Darja - 28 oktober 2008 16:48

Just take me on the floor.

Den officiella partylåten är i kissed a girl med kate perry. 

Yeah. Hann strula med 3 tjejer under den låten ;)

Fett med statuuus!

Jag är cool. Och glad det händer inte ofta det. 

Av Darja - 28 oktober 2008 15:00

fick äntligen pengar idag,

har längtat som fan.

Köpte skor! 

ÅH! JA! 

upptäckte sedan hemma att jag inte kan gå i dom. 

Men jag får lära mig. köpte även cigg. 

Nu ska jag ut och röka. 

Jag har inte varit gladare på länge. 


Jag älskar dig pappa. 

Det har jag förmodligen alltid gjort. 

Men inte kunnat erkänna. inte ens till mig själv. 

För det är svårt att älska nån som du. 


Av Darja - 28 oktober 2008 10:47

tur att emilie är söt.

annars hade hon vart död.

Hon väckte mig!

Av Darja - 27 oktober 2008 20:57

  Jag vill tillbaka. Tillbaka till den ansvarslösa barndommen.Till tiden då det värsta var utgångsförbud. Då man inte behövde tänka på att man kan få en prick. Inte tänka på att man kan hamna på behandlingshem.Inte tänka över huvud taget. Bara göra det man ville. Utan konsekvenser. Jag vill tillbaka till den tiden. Till den ansvarslösa barndommen.
  

Jag vill tillbaka. Tillbaka till den ansvarslösa barndommen.

Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards