Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Darja - 16 oktober 2008 20:16

Jaa!

Jossan vi kommer ha det mysigt imorrn!

Sova samma säng<3 ;)

Av Darja - 16 oktober 2008 18:04

Åh, gud vilken låt!

Fan den beskriver typ exakt vad känner om en person. 

Jag är ju typ besatt. 

Det är helt sjukt egentligen. Jag vill inte tänka på han hela tiden. 

Det är bara så typ. Har vart så så länga att jag är van.

Men det gör ju inte saken bättre att han har en tjej. Det gör bara det hela värre. Hade vart lättare att bara veta att han inte gillar mig. Men att veta att en annan tjej gör honom glad och lycklig!? Det gör bara så förjävla ont!

Av Darja - 16 oktober 2008 17:05

Jag gillar Jan.

Eller inte egentligen. Men jag gjorde det imorse. 

Jag satt å läste. På matten. 

Jag vet det är inte bra men jag orkade verkligen verkligen inte. 

I alla fall han kommer fram till mig och säger Darja...

Jag säger bara JAN....!

Han säger okej. okej. Och går iväg. 

Äntligen har han lärt sig att det inte hjälper att tjata. Jag fixar matten även fast jag ibland gör ngt annat. 

Äntligen! 

Äntligen!


Av Darja - 16 oktober 2008 16:50

Jag ska brunettera mig.

Som min kompis kallde det. 

:D 

Av Darja - 16 oktober 2008 16:40

Yeah. det har vart en intressant dag.

Först var jag på skolan. Det var inte intressant. 

Sen skulle jag hem till min fader och hämta min post. 

Men så klart så fanns den inte där. 

Så jag dampade och drog bort lappen med mitt namn. 

Vad? Jag bor inte ju där. 


Sedan var det Bup -.- Det sög verkligen balle. 

Läkarn utryckte det som att jag var typ sjuk på samma sätt som mamma. 

HAHAHA! Fan vad kul att få det sagt i ansiktet!?

Har du tänkt på om det kanske är ärftligt?

Jag menar. Vivan berättade det här med din mamma.


Det har inget med horan att göra. Sen ställde hon en massa dumma frågaor om jag var hyper. Ledsen. Arg. Dampade. Överglad. Eller andra saker. 


Jag sa att hon skulle sluta fråga så jävla mkt. Då skrev hon nåt i sitt lilla block. Och fortsatte fråga. Då skrek jag att hon skulle låta mig vara ifred och inte fråga så jävla mkt. 


Sen for vi å bäställde nyta glasögon :D 

Där träffa jag Sandra<33 Hon va fett snygg som vanligt!

Sedan for vi till frasses och köpte mat. 

Där träffa jag min söta vän Josefin. :) 

Hon var söt som vanligt och ska sova hos mig imorrn. 

Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards