Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Darja - 19 oktober 2008 17:27

Jag hatar söndagar.

Det finns ingenting att göra. Förutom att typ planera inför veckn. 

När det dessutom äa kallt ute så blir det ju ännu värre. 

Fy fan. 

Jag funderar på att gå ut å ta en cigg. 

Men eftersom det är så kallt så vet jag inte om jag orkar.

Jag peppar tills mamma kommer hit. <3 

Fett taggad jag är!

Av Darja - 19 oktober 2008 16:26

Jag har ingen aning om vad fan det är som händer.

Jag känner inte längre igen min bästa vän.
Eller. Min förra bästa vän.

Du säger att jag aldrig var värd dig. 

Är det sånt vänner säger?

Du säger att du shiter i mig. 

Är det sånt vänner säger?

Jag vet att det inte är sant. 

På samma sätt som att jag svarar att jag skiter i dej åxå. 

Det gör jag inte. 

Jag älskar dig nåt så fruktansvärt. 

Men jag vet inte vad som händer med oss. 

Du har nya vänner. Du skrattar och du ler. 

Du har förändrat dig så mkt. Du är inte den du var. 

Jag saknar den gamla Kajsa. 

Jag vet att jag inte alltid tänkt på vårat bästa. 

Men sommaren 2oo8 var en jobbig tid. 

Jag gjorde mkt på fyllar jag inte borde ha gjort. 

Jag ångrar allt jag sagt och allt jag gjort. Det som sårat dej. 

Men jag fattar inte. Vänner är till för att stötta. 

Du har alltid babblat om dig. 

Allt har alltid handlat om dig. 


Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards