Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Darja - 22 oktober 2008 20:38



Fy fan

Av Darja - 22 oktober 2008 20:13

Jag har aldrig sett mig själv som patriot.

Varken gentemot Ryssland eller Sverige. 

Jag är obberoende att ett land, jag är bara jag. 

Men idag kunde jag inte undgå att märka att det sved i hjärtat när Sybil pratade skit om Rysslans. 

Jag menar varför?

Jag håller ju med om det hon säger. 

Men sättet hon sa det på.

Hon har ingen rätt att kritisera Ryssland. 

Hon har aldrig varit där. 

Rysllans har en hel del fel och brister. Och man kan göra nåt åt dom det är bara det att ingen orkar. Men sen är det också det att Rysslans har en så oerhörd gemenskap. Trots sin storlek åså. 

Alla grannar hjälps åt och människor är i största allmänhet öppnare och ärligare. 


Jag kunde inte undvika att fräsa åt Sybil:

Är Sverige så jävla perfekt då?


Nä, det är klart det inte är. 

Men hon har ingen aning om alla positiva grejer med Ryssland. Allt hon vet om Ryssland kommer från medierna. 

Och medierna är köpte och skriver inte allt. 

Och defenitivt så skriver dom inte om saker ur olika synvinklar. 

Vilket man får lära sig i nian. Nian!


Fy fan vad jag är less på det här. 

Jag menar jag vill bo i Sverige. 

Jag tycker om Sverige. 


Men jag klagar inte på Italien. 

Jag vet inget om Italien. 

Jag har aldrig varit där. 


Av Darja - 22 oktober 2008 19:56

Hur kan det komma sig att JUSTnär klasskorten kommer 

älskar alla sin klass helt plötsligt?


Jag menar är inte det lite falskt, bara för att alla är så heta på korten och man blir kåt. Men vafan. 


Jag bryr mig inte längre. 

Snälla döda mig!

Av Darja - 22 oktober 2008 19:52

Vad ska jag göra nu?

vet inte. ska sitta och vara emo och sura.

Sen ska jag skära upp mina handleder sedan ska

jag hälla sprit ner  i  dom och käka 3 karter alvedon.


Sen ska jag somna och aldrig vakna.

Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards