Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Darja - 12 oktober 2008 20:31

Livet går vidare.

Det spelar ingen roll längre. 

Jag har gått vidare, har mina egna vänner. 

Dom som du inte tagit ifrån mig än. :/

Men men. Tagga stan med Sabina när mitt utegångsförbud är slut<3

Av Darja - 12 oktober 2008 11:27

Allting handlade alltid om dig.

Och jag vek undan.

Jag tog åt mig och trodde på dej.

Men nu är det slut på det.

Du kan ta alla mina jävla vänner ifrån mig.

Jag kommer inte bry mig.

Jag vet att det är sån du är.

Manupulativ.

Men jag kommer finnas här på samma ställe när dom fattar vem du är.

DU är den som kommer att bli lämnad i det långa loppet.

Jag kommer alltid klara mig.

Det blir inte första gången.

 Men det är inte viktigt du hat öppnat mina ögon. :)

Det är jag tacksam för.

Sommaren 08 kommer jag aldrig glömma.

Det var du å jag för evigt.

Men sen hände något.

Vi gled isär. Inget att göra åt. det är sånt som händer.

Ingen av oss orkar bry sig.

Du skrattar och du ler. DU är lycklig utan mig. Jag är glad för din skulle.

Men glöm mig aldrig. DU vet att vi var lyckliga. Du var min bästa vän Kasja.

Jag saknar dig. Men du har spelat dina kort. Jag älskar dig, men det är för sent. 

Av Darja - 12 oktober 2008 11:20

Haha! Jag som trodde allt var bra.

Vi redde ut allting ju. 

Men nej. Fan heller. 

Du är så jävla falsk! 

Bara nån skaffar fram sprit åt dig så kommer hon med i ditt betyder album.

Men vet du? Du har ingen makt längre. 

Jag saknar det vi hade. Men det kommer aldrig mer igen. 

Jag älskar dej. Helt ärligt. 

Men jag är trött att komma i andra hand. 

Du tar mina kompisar. 

Du snackar skit om mig. 

Du säger allt är mitt fel. 

Jag blundar för allt det där. 

I hoppet om att allt ska bli som förr. 

Men det skiter sig. Du blir värre. 

Men jag kommer komma över dig. Du var min bästa vän Kajsa. 

Men inte längre. Du är luft och har ingen makt. 

 Men jag kommer alltid älskar dig.

Du har gett mig så mycket. Både glädje och sorg. 

Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards