Alla inlägg under juli 2008

Av Darja - 27 juli 2008 22:55

Fråga mig inte varför jag bryr mig för det vet jag inte. Antar att jag bara tycker om er och faktiskt trodde att ni var mina vänner. Men jag har fattar nu att det ända ni bryr er om är varandra och gratis sprit. Och visst det är okej för mig, tro mig ni kommer aldrig mer se mig efter den 15. Ni ska få sommarens fest. Med ett helt jävla perfekt avslut som nu aldrig kunde drömma om!


Om ni nu är så jävla fucking känslokalla kommer ni bli glada, omjag har fel och nu inte är det kommer ni vara ledsna i ungefär 20 minuter sen kommer ni komma på att det finns sprit kvar och glömma det. Jag orkar fan inte med er längre! Det är otroligt. 


Av Darja - 27 juli 2008 19:31

Jag har fått min mobil tillbaka :D


Jag är så lycklig xD, men det har seriöst varit asjobbigt utan mobilen, Den ör ju typ mitt liv.. :] Hehe bra liv jag har i så fall... Men jaja whatever jag är ändå glad att jag har fått tillbaka den :D  

Av Darja - 27 juli 2008 14:11

Satt uppe hela natten och kollade på första sesongen av Beverly Hills. :D Älskar den serien, fast kläderna är väl sådär. Hehe. :) Lyssnar på Vanessa Hudgens, har upptäckt att jag börjat lyssna på jätte konstig musik. :S Men jaja, jag blir glad av den, det är väl det viktigaste?


Funderar nu på vad jag ska göra, har lust att köra lite med fyrjulingen, men jag orkar inte. Alla är väl på stan eller nåt, dom har ett jävla fucking liv. Nu blev jag jätte deppig igen. Kan ingen pigga upp mig? Snäääälla....(A)  

Av Darja - 26 juli 2008 22:34

Lyssna noga nu allihopa!

Fredagen den 15 Agusti

Är det party :D
Samma ställe som alltid
vid 6-7 tiden
jag bjuder på mat :D
och en flaska teqila :D
Shottävling ;)


Ni är hjärtligt välkomna, det är ju sommarlovets sista party för faaaaan!

Av Darja - 25 juli 2008 15:19


Kom på att det är jävligt skönt att slippa allt! Nu ska jag gå och sola och äta glass i hagen :D  

Av Darja - 25 juli 2008 12:18

Började kolla igenom alla mina gamla bilder på datorn för att jag saknar alla  så sjukt mycket, och hittade bilderna från när jag, Malcom, Sebbe och Viktor tältade hos Kajsa. Underbar kväll/natt det var :] Men i alla fall vill åxå bara säga att Kajsa jag älskar dej över allt annat på jorden. Jag kan inte säga att jag inte kan leva utan dej, för det kan jag. Men jag vill inte, och det skulle inte bli samma sak. :) Jag saknar dej mest av allt, tack för allt ditt stöd.


Sitter förövrigt och lyssnar på Lindsay Lohans låt Rumors, påminner mycket om Mariehem. Alla rykten och så tänkte jag. Jag minns när jag skulle sova hos en kill-kompis, och innan vi ens var framme hos han had det ringt typ tre personer och frågat om det var nåt mellan oss. Det var det så klart inte...Fast det var inte mitt fel. :( 

Av Darja - 24 juli 2008 21:19

Sitter med godispåsen och flugsmällan och bloggar. Flugorna här är ju störda, dom käkar ju upp mig!! xd

Funderar på att duscha eller fara en sväng med fyrjulingen, vad tror ni?

Har laddat ner första sesongen av beverly hills så det blir mys kväll med chipspåsen! Hehe Söt katt Morriz är, han käkar upp flugorna jag cuttar.. :]


Har ni märkt att jag slutat tycka synd om allt som rör sig?  Det inkluderar en viss människa  åxå!


Pöss pöss ha inte tråkigt inatt nu mina kåtungar ;)  

Av Darja - 24 juli 2008 19:22

hehe har köpt nya skor...För 20 spänn på obs, mina gamla gick ju sönder så jag var i akut behov xD. Har förövrigt käkat hämtmat från frasses och åkt fyrjuling. Jag funderar på att åka ner till bryggan och fiska lite...Om jag inte får nån fisk får jag i alla fall lite lugn och ro. Satt och funderare lite på hur det kommer bli i nian...Kom på att det kommer bli tråkigt för alla nior börjar ju gymnasiet. Funderade åxå på att gå Östra pga att en kille ska gå där, men det kanske är desperat? Jo, det är det. :/ Men jag vet inte vad jag ska göra, men det är ju ett år kvar en så länge så jag har ju lite tid att tänka på det fortfarande. :D


pöss å kram sya 

Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards