Alla inlägg den 24 juli 2008

Av Darja - 24 juli 2008 21:19

Sitter med godispåsen och flugsmällan och bloggar. Flugorna här är ju störda, dom käkar ju upp mig!! xd

Funderar på att duscha eller fara en sväng med fyrjulingen, vad tror ni?

Har laddat ner första sesongen av beverly hills så det blir mys kväll med chipspåsen! Hehe Söt katt Morriz är, han käkar upp flugorna jag cuttar.. :]


Har ni märkt att jag slutat tycka synd om allt som rör sig?  Det inkluderar en viss människa  åxå!


Pöss pöss ha inte tråkigt inatt nu mina kåtungar ;)  

Av Darja - 24 juli 2008 19:22

hehe har köpt nya skor...För 20 spänn på obs, mina gamla gick ju sönder så jag var i akut behov xD. Har förövrigt käkat hämtmat från frasses och åkt fyrjuling. Jag funderar på att åka ner till bryggan och fiska lite...Om jag inte får nån fisk får jag i alla fall lite lugn och ro. Satt och funderare lite på hur det kommer bli i nian...Kom på att det kommer bli tråkigt för alla nior börjar ju gymnasiet. Funderade åxå på att gå Östra pga att en kille ska gå där, men det kanske är desperat? Jo, det är det. :/ Men jag vet inte vad jag ska göra, men det är ju ett år kvar en så länge så jag har ju lite tid att tänka på det fortfarande. :D


pöss å kram sya 

Av Darja - 24 juli 2008 12:54

Åh, jag hatar det här!! Jag bor i TAVELSJÖ för fan! Det är ju typ världens ände!!! Vill ni veta vad jag har för regler?


1. Ingen mobil på en vecka

2. Jag får inte åka till stan på 3 veckor

3. Kompisar får komma hit efter en vecka

4. ingen rökning..


Det känns som att jag typ är borta från världen jag ligger bara på altanen hela dagen.. Det finns INGET att göra, och då säger jag bara inte det, utan det är verkligen så! :( Jag hatar det här. Och min mamma är ju typ sur på mig för att jag inte orkar prata med henne om hennes problem hela tiden, när jag säger att jag har egna problem så det räcker säger hon bara, du är 15, vad kan du ha för problem? Olycklig kärlek?

Jaha, och att jag är 15, och att mina problem för det mesta handlar om killar, men kan hon fatta att det är jobbigt att bo ute i boschen och inte få se honom!Och just innan jag flyttade hit sa han ju att han tyckte om mig, men jag vågar inte hoppas för Veronica förstörde ju allt! Men jaja, han kanske ändå bara sa så för att han var kåt och ville få ett ligg, nej oroa er inte jag låg inte med honom. :( Det ångrar jag nu, kalla mej slampa om ni vill men jag ångrar det verkligen nu!


                           pöss, vi hörs senare

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards