Alla inlägg under augusti 2008

Av Darja - 28 augusti 2008 16:33

Jag kommer försent, jag mår dåligt!


Det är så min skola resonerar i år. Efter fem ogiltiga frånvaron (en försening på 3 minuter rämnas åxå) kontaktar skolan socialen. Man kan ju tycka att detta är lite onödigt, jag menar man kommer försent. Eller jag gör i alla fall det, alltid. Jag vet inte varför men det blir ju som bara så. Medans man har varit uppe i skåpet och hämtat det man ska och gått till lektionen är man ju nåra minuter sen. Och då tror skolan att man mår dåligt. Att man mår dåligt och därför kommer försent.


Jag har aldrig i hela mitt liv hört något dummare!!!


Men grej jag som är den allra största anledningen till att jag går runt och dampar över det här är att borde inte soc ha bättre saker för sig än att springa runt och ta hand om folk som kommer försent?? Tydligen inte.


Ja, då kan jag bara beklga och säga att där rök mitt sista förtroende för soc!



Av Darja - 26 augusti 2008 16:33

Jag kan va riktigt dryg, jag erkänner!


Men förlåt för att jag gillar han! Jag vet att du inte är sur på mig längre men jag kan inte släppa det. Bara för att jag ville va där han va..


Tagga imorron stan, med alla! Pöss!

Dagens diss; till kondomer -.-'

Dagens hiss; E, som jag hade en trevlig pratstund på idrotten med.

Dagens klantarsle; Jag...Hur sparkar man ner en sopkorg två gånger på en lektion och ramlar av stolen 4 på en skoldag?


Av Darja - 25 augusti 2008 22:33




Min bästa vän,F, tycker jag är weird.

Hon tycker ryssar är weirda.

Men hon är inte rasist.Men ryssar är weirda.Jag är ryss.Jag borde ju veta!!

Av Darja - 25 augusti 2008 22:04

Åh, jag såg halva mean girls på tv precis...Den är såå bra. Vissa är ju helt retarded i den filmen men det får man väl leva med...


Jag är så otaggad på att fara till skolan imorrn. Vilket är anledningen till att jag inte ska gå på matten på morgonen -.-

 Ska till stan och köpa cigg, ja jag vet det är dumt men jag orkar ändå aldrig rämna på morronen...Det var det ända jag bad om förra året!


Snälla!! Ingen matte på morgonen!


Men nej, självklart har vi det. Att vuxna aldrig kan lyssna på vad vi vill?!

Alla fattar väl att man är trött då! Varför inte ha slöjd på morgonen??


Av Darja - 25 augusti 2008 16:39

Har börjat lyssna på sofijah igen ganska mkt.  I en låt sjunger hon;

Kärlek va e de för nått skit den hittar aldrig hit, nej den når aldrig fram
varför äre såhär, Va ska man göra nu, När kärleken är slut ja hittar inte ut varför blev de såhär.
Fan också jag trodde verkligen ja glömt de här men de e faktiskt väldigt svårt att under vika när du träffar andra som är bättre en jag som får dej på fall som dej må bra


Jag blir såååå deprimerad av det här, men kan inte göra nåt åt det! Men i helgen då smäller det, jag ska bevisa det för dej, dom och henne!


Dagens mening; If life sucks, fuck it

Dagens diss; vädret, skolan och hela allt

Dagens ros; J och A det är dom som får mig att fortsätta kämpa, fast jag tappat lusten för läääänge länge sen!

Av Darja - 24 augusti 2008 14:54

Herregid, upptäckte igår att mina favoritjins som E har haft ett tag nu är för små.


Jag är officiellt tjock nu!


Det är hemst. Var ute och gick en rask promenad i morse. Och jag höll på att dö, jag har ju vetat att jag fått dålig kondis, men såå dålig?? Det är fan i mej pinsamt! Nu vill jag bara ha chips och en bra film och sprite. :]

Fast jag antar att jag inte borde...Om jag ska gå ner i vikt. Åh, fy faaan! 

Av Darja - 24 augusti 2008 14:50

Haha, jag blev såå ägd igår!

Jag skulle köpa skor, dom är shitsnygga. Ellen köpte likadana och vi var jätte nöjda. Sen när jag skulle prova dom igen hemma. Gissa vad jag upptäcker?!
Jo, att jag har två vänsterfötter!!! xD Alla skrattade åt mig och mina skor i säkert en halv timme...Och jag blev mobbad för resten av kvällen. Som tyvärr tvärt avslutades för mig när jag somnade framför elden :] Jag var faktiskt trött! Har nu varit och fått en vänster och en höger sko på stadium vilket är bra.. :) 


Av Darja - 22 augusti 2008 15:51

Åh, vad jag är glad idag, anledningen är hemlig :P

 Har gått runt som en liten solstråle hela dan, fast jag var tvungen att kliva upp klockan 6 för att göramig i ordning. Taxin kom ju 7... :/


Men, men det blir inte  så mycket bloggande nu när skolan börjar. Man har ju annat för sig, och dessutom när läxorna kommer igång måste man ju plugga :(


 Hare gött, nu ska jag färga håret :D

Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards