Alla inlägg under september 2008

Av Darja - 29 september 2008 18:14

haha, ja jag har en hög fjortisröst. 

Jag står för det. 

Och om folk inte gillar mig för den jag är så kan dom dra åt hellvete. 

Precis som du. 


Men vet du?

Det spelar ingen roll längre. Du är ingen för mig. 

Jag har insett att hela våran vänskap var fejk. 

Men ångrar faktiskt dom dumma grejerna jag gjorde. 

Det var inte smart. Men jag är smartare nu. 

Och det här är det sista inlägget jag skriver om dig. Du är inte värd mer. 



Av Darja - 28 september 2008 21:24

Här är lite partybilder. Alla är inte så himla nya men aja.....Jag skrattar iaf när jag minns alla fester från i somras<33


Av Darja - 28 september 2008 17:32

du skulle inte har trott mig när jag sa att allt vara bra.

Du skulle inte trott mig när jag sa att detvar okej.

Du ska inte tro att jag någonsin kommer glömma det du gjort. 

Du ska aldrig någonsin få för dig att det kan bli som förut. 

För det har aldrig funnits ett förut.

Det har alltid varit så här.

Ingen av oss har någonsin litat på varann.

Vet du pappa. jag saknar dig ibland. 

Inte ofta. Men ibland. 

Men det är hur som helst inte tillräckligt för att få mig att förlåta och glömma.

Jag är långsint. Ja det är så. 

Förlåt. Men du har sårat mig för mkt under för lång tid. 

Om jag själv får bestämma kommer jag aldrig någonsin flytta hem till dig igen. 

Så sluta ringa och fråga det.  Okej?

Och ibland gör det ont. 

Det gör så jävla ont. .

Att ingen av mina så kallade föräldrar har funnits där för mig!!!

DET ÄR FÖR FAN NI SOM ÄR VUXNA! DET ÄR FÖR FAN NI SOM SKA TA ANSVAR!! DET ÄR INTE JAG SOM SKA BEHÖVA SITTA UNDERT MIDDAN OCH RÄKNA HUR MÅNGA GLAS VIN DU DRICKER! DET ÄR INTE JAG SOM SKA TA HAND OM DIG NÄR DU FÅR ETT AV DINA ANFALL OCH FÅR FÖR DIG ATT RYSSLANDS PRESIDENT VILL FÖRGIFTA DIG!

DET ÄR INTE JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är så jävla förbannad på er båda! 

Jag vet inte vad jag har gjort! 

Varför ni båda hatar mig så innerligt!


Så lämna mig ifred bara? Okej?

SLUTA RINGA!!FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!! JAG HATAR ER!!







Det här är jag. Om du inte gillar det så dra! för jag vill inte ha nåt med dig att göra hur som helst!

Av Darja - 28 september 2008 17:22

Av Darja - 28 september 2008 17:14

Jadu.

Du har nog märkt att folk börjar förstå vad du är för nån människa egentligen.

Hoppas du är stolt över dig själv. 

Inget kommer få mig att glömma tiden med dig. 

Men tyvärr blev det inte du och jag mot världen. 

Inget någon kan göra åt det. 

Kommer aldrig vara du och jag igen. 

Tyvärr. Och jag hoppas att du hittar någon vän som faktiskt kan stå ut med dig. 


Det har jag gjort! Tack jossan och felle. jag älskar er!

Av Darja - 28 september 2008 15:35

åh...det här har varit den segaste dagen på länge måste jag säga. jag har bara suttit vid datan, är nu röksugen och funderar på att gå ut och röka. 

Fick ett sms från jossan som klagar på bussarna^^

Jag vill in till stan och bara supa skallen av mig så att jag kan slippa tänka på allt. Men så går det inte till. Jag måste vara hemma idag. Men vad ska jag göra??

Snälla? Kom på nåt! Jag har såå tråkigt. 

Och jag börjar bara älta gamla saker fram och tillbaka igen. 

Fick några jättte gulliga sms av en kompis imorse. Dom värmde verkligen. 

Tack sandra<33 

Åh, vad jag vill in till stan och bara hänga med er coola människor! ;)

Fast jaja, jag får väl typ hitta på något här i boschen. 


Pöss

Av Darja - 27 september 2008 18:33

Alltså var jag på en "Harry Potter film-kväll"

Det var riktigt nice...

Vart inte så mkt att kolla på film egentligen. 

Det var trevligt folk, och god saft ;)


Men jag har fått nåt konstigt bitmärke :O Ser ut som ett riktigt människo-bitmärke!det är creapy..

Av Darja - 26 september 2008 17:13

dettta var en konstig dag och typ första gången på länge hag jag inte så mkt att skriva :O

var lite deppig där i mitten men det gick typ över xD

Nu e jag glad och peppar ikv<33

Och pizza til middag 


pöss 

Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards