Alla inlägg den 16 september 2008

Av Darja - 16 september 2008 20:09

Hehe, jag var fjortis på skolkortet^^

Någon, förånad?? Nä, tänkte väl det. 

Är så jäkla trött på att alla kallar mig fjortis hela tiden. 

Visst fjortisar är fjortisar. Men jag fattar fortfarnade inte grejen med det där!

Dom är väl åxå människor precis som alla andra??


Men jaja, det var inte det jag ville ha sagt. Har nu bytt rum. Bor tillsammans med Ellen i hennes rum...

Undrar hur länge det kommer gå^^ Vi bråkar ju en hel del :]

Men jaja, har flyttat grejer hela kvällen är ganska slut nu (A)

Har gjort det riktigt mysigt :) 

Ska till stan imorrn. Får inte glömma kameran!! Ska  äntligen försöka ta reda på vad det är för fel på den..Har ju inte tagit kort på jätte länge! Jag som var värsta nörden i somras och gick runt med kamera hela tiden. 

Var en trevlig förra årets nia på skolan idag...Saknar han lite granna. 

 Bup...Hehe, sprang på Kjell så han fick kolla upp det åt mig. 

Pöss nu ska jag kolla på Gossip girl :P

Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards