Alla inlägg den 10 september 2008

wtf

Av Darja - 10 september 2008 18:17

har precis käkat.

Btw så ångrar jag allt det där i gårdagens diarium om att jag inte kan vara kompis med er. 

Jag älskar er, och kommer aldrig lämna er. Vi bråkar, men vem gör inte det?

Vi behöver varandra! Lämna mig aldrig! Kommer inte klara av det. 

Det blir typ första gången på sååååå länge då jag verkligen vågar satsa på en (vänskaps)relation.


Men jag behöver er, och jag vill aldrig att vi ska förlora varann. :)


Felle, jossan ni är det bästa som har hänt mig!<33


Dagens händelse: jag var på stan! :O wtf? xD

Dagens diss: mig själv, orka vara mig?!

Dagens hiss: Felles snygga morbror! xD

Av Darja - 10 september 2008 17:53

hehe, jag hade ju panik i morse och sprang runt som en galen kyckling! :]

kramade till och med sylvia idag :S :O


men, men som ni ser skriver jag fortfarande vilket betyder att jag lever vilket betyder att världen inte gick under!

GLAD, GLAD!!

Fast jag lovade att om jag vaknar imorrn och lever så skulle jag ALDRIG mer störa en lektion...


Vilka tro jag kommer kunna hålla det? (A)

Vart på stan och införskaffat lite nya kläder, riktigt nice faktiskt. :D

Var med er älsklingar<33 


Pöss, nu äre maaat 

Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards