Alla inlägg den 9 september 2008

Av Darja - 9 september 2008 19:04

Är lite stolt över mig själv faktiskt nu.

Vi hade jätte många glosor och jag har lärt mig alla redan typ! :) 

Måste bara repetera dom imorrn och på torsdag så jag inte glömmer bort dom!


Pöss! Nu ska jag gör matten och börja med min uppsats :O ;) 

Av Darja - 9 september 2008 16:21

Hur kommer det sig att folk aldrig ser?Eller, dom kanske väljer att inte se?Eller så är det jag som är så jävla bra på att spela teater?Nåt av det är det ju. Borde inte låtsas inför er.Men det är en vana.Att inte komma för nära.Det är det som händer.Vi börjar komma för nära.Och jag måste sluta.Inte bli sårad.Inte igen.Kommer inte orka det. Så nu vet ni varför.Ni har inte gjort nåtförutom att vara bra vänner.Men det går inte.Kan inte fortsätta.Närhet skrämmer mig, det slutar aldrig bra.     

Av Darja - 9 september 2008 16:09

Varför är skolan som den är?

 Jag menar, varför ska man hoppa 1.15 i höjdhopp för att få ett VG? 

Jag vet att jag aldrig kommer klara det, så varför ens försöka? 

Ett sånt system gör allt bara meningslöst. Om G är på 85 cm, då hoppar jag det, sen orkar jag inte anstränga mig. Jag kommer ändå inte nå upp till ett VG.

Tycker politikerna borde ta sig en funderare! Ett sånt system gör det omöjligt för alla att få ett bra betyg, och det är ju dumt.


Och en till grej som jag blev såå förbannad över idag...(Jag bräkte..som ett får..då är jag RIKTIGT  förbannad)

Dom borrar hål i väggen i korridoren för att dom måste fixa nåt...

Okej, varsegod att borra EFTER SKOLTID!!!

Varför göra det när folk har lektion?? Vissa behöver lugn och ro för att kunna jobba bra...Men nej, det står nå jävla borrare och borrar!!!



Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards