Alla inlägg under augusti 2008

Av Darja - 21 augusti 2008 19:33

Men dö!! Kuk-sugar-Stockholm.

Okej, jag skojade. Jag hoppas att du får det trevligt där, J.

Tycker bara inte om att vara utan dig..Kommed sakna dig :]


Pöss pöss 

Av Darja - 21 augusti 2008 16:09

Den här dan var faktiskt lite bättre... Skolan var väl helt okej och det kom två gamla 9 och hälsade på :D

Då vart alla glada :D

Äcklig lunch, men men man överlever. Nu blir det tillbaka att leva på oasens chokladbollar och kycklingmackor. :) Men det blir bra.

Jag taggar läsa sex böcker i år! Visst Jossan?

OBS! Detta var en misstolkning av mig och J och F. Vår svenska lärare sa att vi skulle läsa minst sex böcker på hela läsåret.....Jag och mina vänner då som har tankarna på annat än skakespeare och Wilde vart ju glada :) *asg* Men det visade sig vara ett missförstånd...Synd :]


Dagens ris: Taxi schaffisen som körde som en kratta...

Dagens ros: Kinna som uppenbarade sig som en ängel i korrideron

Dagens jag-taggar: PARTY PARTY PARTY! 

Av Darja - 20 augusti 2008 23:32

Damp, damp, damp


Jag har seriöst nåt fel på mig.

Kan inte sova, så jag skulle kolla hur mycket tandkräm jag kunde äta...

Bara så ni vet, man får ont i magen av tandkräm!

ÄT INTE TANDKRÄM PÅ NATTEN!


Så nu har jag varnat er, alla natt-tandkräms-ätande monster!


Men nu är det hopp i säng för alla, speciellt min kära F ;) Pöss 

Av Darja - 20 augusti 2008 23:04

Jag minns när man var liten och föräldrarna alltid sa, nu ska du gå och lägga dig, fast man inte alls ville gå och lägga sig! Man ville ju fortsätta göra det man nu höll på med, och deras argument var alltid; Det är en dag imorgon också!

Usch, just nu önskar jag att det inte var någon dag imorgon...

Låter lite emo men det shiter jag i, alla människor är lite emo, lite fjortis, lite gangster osv, osv. Det är bara det att man framhäver det man vill framhäva och anpassar sig efter omgivningen. Så är det hur mycket man än säger, jag är mig själv, så är det är det alrid helt sant. Man anpassar sig alltid. När jag är med mina fina vänenr kanske jag framhäver mina bra sidor. Dom behöver ju inte alltid dras med bitchen Darja som kommenterar allt och alla.

Och när jag är med nån jag inte gillar så mkt så är det ju tvärt om hon som kommer fram...

Ganska knasigt egentligen. 


Sitter nu och smsar med J och F...

F har en ny pojkvän...Lika bra då kanske hon inte drar till England efter 9. 

Det jag inte villa!!


Pöss som gott ska nog sitta på msn en stund till sen är det hopp i säng,



Är ju en dag imorgon också! ;)

Av Darja - 20 augusti 2008 19:12

Finns det nåt värre och underbarare än sista och första skoldagen?

Jag tror inte det. Det är nåt riktigt skojigt över att vara tillbaka i skolan. Man träffar alla man inte träffat på hela sommaren, och man kan vara lite små taskig mot lärarna och inte riktigt bry sig, just för att det är första dagen. Och det är ju samma sak på sista dagen, fast då att man är lessen över att man inte kommer träffas på länge och glad för att man slipper skolan.


Min dag har väl inte varit nån höjdare direkt..Om jag ska vara ärlig.

Jag är en person som gärna låtsas vara glad fast jag inte är det. Jag vill inte visa mig svag. Samtidigt som det är jobbigt och på frestande att hela tiden leka stark. Vilket var anledningen till att väl tillbaka i skolan, stället där allting började på bröt jag ihop. Jag satt på toan och grinade och ringde mamma och klagade på att soc gör ett dåligt jobb. Mamma i sin tur ringde soc och skällde på dom... Mitt feel...


Sen efter var jag ju självklart helt ur gängorna...Och bråkade med underbara K pga cigg. Det finns inget mer idiotiskt.


Ja, jag är en idiot. Jag erkänner, men alla ni som dömmer folk är inte så  himla mkt bättre! 


Underbara K 

Av Darja - 19 augusti 2008 00:05

Att du aldrig växer upp? Jag förstår inte dig. Jag tror att det här är slutet på min och K vänskap. Hon var en helt fantastisk vän, och jag älskar henne fortfarande, men det är så mycket svek och lögner man måste stå ut med när man är med henne.


Men imorron blir det stan i alla fall :D 

Sen på onsdag är det skolaaa... :S


Nu ska jag sovaa

Godnatt! Dröm sött, det ska jag göra i alla fall 

Av Darja - 18 augusti 2008 20:51

Ungeför känner jag mig, jag var inne på en blogg och fick syn på bilden, den tog andan ur mig. Helt ensam. Fast inte sorgligt ensam, utan jag-har-valt-det-själv-ensam. Visst lite sorgligt oxo, men jaaa, ni fattar nog, :)

Av Darja - 18 augusti 2008 20:46

Ska på stan med ellen imorgon, :D det ska bli roligt. Ska försöka köpa någor fint till mig själv. Tycker jag förtjänar det. Jag har ju variy duktig idag, varit ute och motionerat..(Det händer inte ofta ska jag säga)

Till och med ringt min gammelfarmor och varit trevlig i en kvart. Sen gick jag hem och åt pannkakor. :)


Ja, jag har hunnit prata lite med fåren åxå...

Det har blivit min nya hobbu :) 

Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards