Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Darja - 18 augusti 2008 20:51

Ungeför känner jag mig, jag var inne på en blogg och fick syn på bilden, den tog andan ur mig. Helt ensam. Fast inte sorgligt ensam, utan jag-har-valt-det-själv-ensam. Visst lite sorgligt oxo, men jaaa, ni fattar nog, :)

Av Darja - 18 augusti 2008 20:46

Ska på stan med ellen imorgon, :D det ska bli roligt. Ska försöka köpa någor fint till mig själv. Tycker jag förtjänar det. Jag har ju variy duktig idag, varit ute och motionerat..(Det händer inte ofta ska jag säga)

Till och med ringt min gammelfarmor och varit trevlig i en kvart. Sen gick jag hem och åt pannkakor. :)


Ja, jag har hunnit prata lite med fåren åxå...

Det har blivit min nya hobbu :) 

Av Darja - 18 augusti 2008 20:27

Alla tycker så himla synd om Gerorgien, men folk och Reinfeldt tänker inte på att dom kanske måste skylla sig själva. Georgiens president är uppvuxen i Usa, och tänker på samma sätt som Bosch. Det var han som startade kriget. Och dom krigar om nåt så oviktigt som mark. Nu är det så att Georgien har alltid velat ha den marken, men den har alltid tillhört Ryssland. Det är bara så.

Väldigt många länder verkar ha problem med Rysslands storlek. Jag fattar inte varför. Georgien är inte ängeln i det här kriget, det var dom startade det! Och Sveriges protest genom att inte sammarbeta med Ryssland är idiotisk!

Man lät Nazisterna passera kors och tvärs under andra världskrriget, och nu försvarar man ett land med samma tankebanor som Bosch hade! Förjävligt, minst sagt! 

Av Darja - 18 augusti 2008 14:36

Jessica hade mage att ringa och fråga hur jag har haft det. JAg fick ju cp ryck på henne och sa allt jag tycker och tänker om henne och hennes jävla kollegor och hennes jobb. Fy faan, vilket shit jobb dom gör. Min 15 åriga kompis skulle kunna göra det bättre.


Läste en kompis blogg nu, hon och hennes kille har nyligen gjort slut, och hon  är jävligt deppad över det.  Det fick mig att tänka på när jag och mitt ex gjorde slut. Det var ju jag som fick ta shiten. Jag tror att det är så, att tjejerna alltid blir några slags svarta får i sammanhanget. Inget menat mot alla killar, men dom tänker inte på samma sak. Slut  är slut, tjejer har svårare att släppa taget. Inte alltid kanske...Men oftast. I alla fall J, vill bara säga att du klarar det, du är värd bättre! 

Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards