Alla inlägg under oktober 2008

Av Darja - 4 oktober 2008 13:24

Kanske dags att ge sig nu?

Är du inte less på hur du själv beter dig?

Att gå runt och hota folk? 

Är inte det lite taskigt?

Sen spelar anledningen ingen roll. 

Du behöver inte lita på mig. 

Och defenitivt inte kasta det i ansiktet på mig. Att du inte gör det alltså. 

Jag blev faktiskt sårad. Vet du hur ont det gjorde att höra att jag tydligen inte bryr mig om er?

Trodde inte det var så du uppfattade det. Men tydligen så är det så. 

Ha! Jag som trodde vi var bästa vänner. 

Jag skulle ha varit beredd att typ äta en hel kastrull med sallad!

UTAN KETCHUP!!! För din skull! 

 Men, men. Jag är egoistisk. Fine jag kan lära mig leva med det. 

Av Darja - 4 oktober 2008 12:27

Jag funderar på att seriöst sluta röka.

Det är ju så ovärt egentligen!

Men jag vet inte om jag riktigt orkar med det. 

Måste fundera lite på det^^

Av Darja - 4 oktober 2008 12:04

Åh, vad glad man blir av disney channels filmer!

Tycker inte ni det?

Deras orealistiska handlingar. 

Deras snygga skådespelare. 

Deras glada soundtracks. 

Man blir så glad och får nåt slags hopp om mänskligheten... :)


Fast man vet att det inte går till så i verkligheten. 

Man träffas inte på nyår i ett hotell och råkar gå i samma skola. 

Man råkar inte fara på samma läger som nån superkändis. 

Man lever inte ett dubberliv som Hannah Montana. 

 Man är inte perfekt klädd varje dag. 

Och bitchen blir inte som genom ett trollslag snäll i slutet. 


Man blir glad av att kolla på dessa filmer som inte speglar verkligheten på något sätt. Men man blir också väldigt deprimerad. 


Jag saknar dej. 

Av Darja - 3 oktober 2008 23:40

Jag börjar känna att jag klagar och klagar i varje inlägg.

Det var inte det som var mitt mål med bloggen. 

Den har spårat ut. Bloggen alltså. 

Jag tänker även byta färger på bloggen nu när det börjar vankas vinter :)

Kanske piggar upp mig lite. Jag är ju sällan inne på själva bloggen. 

Och när man skriver inlägg är allt ändå bara svart och vitt. 

Här kommer nåra bilder från nått party i somras.

Jag har nämligen fixat kameran nu ;D

Av Darja - 3 oktober 2008 23:24

Jag har tänkt på så jävla mkt grejer dom senaste dagarna.

Att jag aldrig mer ska dricka tills jag fyller 18 om jag bara slipper hellvetet. 

Men jag har kommit på att jag aldrig kommer hålla det...

Mina nära vet att jag har svårt att hålla saker jag lovat. 

Och det är inte för att jag planerar det eller bara vill slippa nåt just då.

När jag lovar nåt så menar jag det. Verkligen. 

Men det är inte säkert att jag känner och tänker samma sak om 2 veckor. 

Just nu känner jag att jag behöver en paus från allt och alla. 

Jag vill bara ha lite tid att fundera och kanske faktiskt ta reda på vem jag är. 

Jag är ingen högljud fjortis som kajsa beskrev mig. 

Eller jag kanske verkar sån. Men det är inte den jag verkligen är.

Jag vet inte ens själv vem jag är. 

Och kan alla bara sluta säga att jag ska växa upp?

Jag tar det i min egen takt, okej?

Om det inte passar har ingen tvungat er att vara vän med mig. 

Och gör det inte av medkänsla. Jag hatar medkänsla.


Jag vill ha en cigg. Jag rökte inte igår och har endast rökt en och en halv idag. Det är för jävligt.


Och jag har kommit fram till en sak idag. Från och med idag orkar jag inte tänka på hur folk ser mig, eller uppfattar det jag säger. Jag kan vara hur fan jag vill, och jag kan säga vad fan jag vill. Om du inte gillar shiten så behöver du inte lyssna. Jag klarar mig nog ändå.



Av Darja - 3 oktober 2008 16:24

Jag har skalat 25 kg vitlök idag.

Kommer aldrig få bort denna stank!!


Och min kamera funkar igen!! :D 

Av Darja - 1 oktober 2008 16:35

hej hej


Jag kommer inte se alla på ett tag<3

Men jag kommer saknar alla. 

Puss. 



Berättar mer sen. Kanke. 

Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards