Alla inlägg under oktober 2008

Av Darja - 10 oktober 2008 21:10

Mamma!? 

Vart fan är du när jag behöver dej?

Jag saknar dig och vill ha dej här, nära mig. 

Du är den ända jag egentligen litar på. 

Men det skulle vara så egoistiskt att förvänta sig att du ska komma hit. 

Med tanke på hur du mår å så. 

Då skulle pappa få rätt. Att jag är en omogen liten shitunge, 

som inte förtjänare eller är kapabel att ha egna åsikter. 

Jag vill bara bevisa för alla er att ni har fel om mig!

Ja, jag gör en hel del dumma saker. Ja. Jag gör det!

Men döm mig inte för det. 

Ni gör det åxå. 

Man måste kunna se längre än så. 

Man måste kunna se till hela personen. 


Alla är och festar. Jag är i tavelsjö och skriver tragiska blogginlägg. 

Jag tar konsekvenser för mina handlingar. 

Jag beter mig moget och ansvarsfullt. 

Till skillnad från dig pappa. 



Jag har 7 cigg som ska räcka hela helgen :/ får väl snåla. vafan. 

På torsdag kommer chrille hit. 

Och på fredag kanske jossan ska sova här. 

Det blir trevligt. 

Jag älskar dom. Mina bästa vänner. 


Av Darja - 10 oktober 2008 17:28

Jag är flickan som fejkar.

Sina känslor. 

Sitt humör. 

Hela sitt liv. 

Jag är flickan som inte vågar. 

Visa vem hon är. 

Göra det hon vill. 

 Jag flickan som döljer. 

Sina känslor. 


Jag vill inte vara henne. Men jag känner mig tvungen. 

Människor skulle ändå inte förstå. 


Vart fan är mamma? Jag vill till mamma nu.
Av Darja - 10 oktober 2008 15:52

Du sa att det kanske kunde bli nåt.

Du gav mig hopp för fan. 

Men du skiter i det nu. 

Du är för svag, för rädd för vad dina kompisar ska tycka. 

Du krossade mitt hjärta. Igen. Och igen. 

Tre gånger gilt nu. 

Tänk med huvet för fan. 

Du anar inte hur ont det gör. 


Jag har ingen aning hur länge det kommer ta.

Men jag kommer fortsätta fejka. Som alltid. 

Att jag är glad. Att jag inte bryr mig om nåt.

Det är skydd! Fatta det idioter. 

Jag bryr mig mer än någon annan. 

Har bara lärt mig att dölja all shit. 


Av Darja - 9 oktober 2008 20:17

Har upptäckt att det börjar bli glest med inlägg här på bloggen.

Men jag är allmänt gladare och då finns det typ inte så mucke att skriva om.

Ja, förutom att jag bestämt mig för sam på minerva. Om jag kommer in. 

Sen så fick jag ett mvg i samhällskunskap. *stolt* JA!!!


Sen vet jag inte så mkt...Jag hade ett  biologiprov. Det sög balle. 

Inte min då. Jag har ingen. 

Men jaaa, det går väl bra antar jag. Ett G+ vart det då. MINST.


Sen vet jag inte. Typ tråk. Har sett nån jävla bilfilm idag. Om tokio. Det var i af snygga japaner i den. 

 Snackar med Chrille på msn, trevligt. Vi diskuterar huruvida en tjej i hans klass har blivit mindre fjortis eller inte. Vilket trevligt liv jag har.Det går ut på att diskutera andras liv :O

Men jaja, åtminstone kan jag lite på att jag alltis har simple plan. 


Av Darja - 8 oktober 2008 22:11

Jag och sabina har blivit riktigt bra kompisar på sistone.

Det är trevligt, nämligen inte lika läskigt att vara två ute å röka när det är mörkt. Men i af. Idag, vi skulle hitta nån plats att sitta på;


D:Men där borta kan man väl sitta?

S:Ja, kom vi går dit.

D&S: Går bort till nån sorts trägaller.

S: sätter sig utan problem.

D: har lite mer problem men kommer upp på plankan. 


fem sekunder senare booom, sabina hänger knäväck från nån jävla metalltråd och darja är uppe och dinglar i en planka. 

S&D: HAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

S: aj..........

Av Darja - 7 oktober 2008 16:17

haha, lol.

Jag är fett ägd. 

Ingen mobil på två veckor till och utegångsförbud vete fan hur länge!!!!

Men i af, jag och Kajsa bestämde oss att lägga vårt bråk bakom oss. 

Det är bra. Vi har ju faktiskt många fina minnen. 

Birgitta är utbränd! Fett ägd, hon också. 

Tycker inte om henne....Hehe


Ellen fyller år idag. så vi ska väl fira. 

Tyvärr alkoholfritt. Men jaaa, jag överlever:)


Av Darja - 5 oktober 2008 19:54

Du vet väl att jag inte ger mig utan strid?

Du vet att du kommer förlora i längden. 

Det som hände sist betyder ingenting. 

Eller jo det gör det.

Men i alla fall. 

Glöm inte det jag sagt. Sluta fejka vara perfekt. 

För det är du inte. 

Nu är det krig. Om du inte visste det. 

Av Darja - 5 oktober 2008 18:11

Jag hatar regn!

Jag och Sabina var ute óch gick :O

Fast det var skönt åxå på nå sätt...

Ska snart äta, chilla runt lite.

Sedan kolla på Gossip girl!!!!!!!! Det är ju sesingsstart för faen.

Nog för att jag redan laddat ner dom 5 första avsnitten men va fan xD


Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards