Alla inlägg den 21 november 2008

Av Darja - 21 november 2008 21:21

Det är otroligt hur människor har en förmåga att krossa en hjärta gång på gång. Herregud. Jag menar hur fan ska detta gå?

Jag vill sätta mig på en sten och bara sitta där.


Tittar på idol och fördriver tiden.

Emma och Tommy bar upp garderoberna till mitt och ellens rum.

Men man måste ta bort fläkten i taket först för att ställa där dom ska vara. 

Röstade precis på Johan P. 

Vet inte varför. Emma kallar honom för snorvalpen och antar att han egentligen är rätt kass. Men asså. Han är väl söt. Antar jag. 

Av Darja - 21 november 2008 20:18

Hm...jag är så jävla less på blogga gratis.se

jag skulle vilja flytta den till en annan sida. Men det går inte va?

Av Darja - 21 november 2008 17:38

Ibland undrar jag vad vissa människor tänker med.

Jag menar i skolan är de en. 

Sen på kvällen på msn och apb är de en heeelt annan person. 


Hur tänker människor då?


Men aja.

Min dag har vart hyfsad kan man väl säga. 

Jag är inte pepp på att vara med människor. 

Sitter hemma i min nya 1.20 säng och myser med Kaxe. 

Sabina smsa nyss å fråga om jag vill med på bio imorrn. 

Vet inte om jag är så pepp på det. 

Det är jag inte. 

Jag vet inte vad det är med mig. 

Jag orkar inte vara med människor. 

Jag vill inte vara med människor. 


Jag kan inte släppa att två människor fortsätter såra mig så jävla mycket. 

Och den ena vet inte ens om det.

Medans den andra vet det och gör det med mening. 

Hon är nummer två på min hatlista som jag skrev idag på matten. 

Den hade 110 punkter. 

Det var vad jag och steffi gjorde på matten idag. 

Hatlista. 

Det var trevligt. 



Sedan vart det gympa och jag gjorde det roligaste katt- gren hoppet som gjorts i våran gympasal. :] 

Tror Maja skrattade ihjäl sig hehe. 

Sedan vart det taxi hem och nu sitter jag här. 


Tråk. Tråk.Tråk. 

Det ända jag kan göra just nu utan att det ska bli fel. 


http://www.youtube.com/watch?v=rNS-pXFm5TU


Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards