Direktlänk till inlägg 9 december 2008

JOHAN PALM:

Av Darja - 9 december 2008 17:58

okej..
Ni alla jätte coola människor där ute som tycker att johan palm suger. Vad är era argument?
Förmodligen att han inte kan sjunga och är ful. Men båda musiksmak och vad som är vackert är en smaksak.
Den enas skräp, den andres skatt. Ni som tycker han är ful, borde acceptera att det finns dom som tycker han är söt/snygg/het.
Ni som tycker han sjunger faklskt och att han suger. Lyssna inte på honom. Så enkelt är det!!!

Och ni som kommer med argumentet det är bara 12 åriga fjortisar som gillar han.
Tänk tillbaka ni har åxå varit 12 år och gillat nåt töntingt band som spice girls, back street boys eller ngt sådant?!
ELLER HUR?

 
 
Ingen bild

me*

9 december 2008 18:27

haha men han suger ju verkligen!!!!!

 
Ingen bild

LOL

9 december 2008 18:28

men jaaa. orka johan palm han suger

 
Ingen bild

Men jaaa

9 december 2008 18:28

Men ja! Kan ni inte ge er?
Tjejen har ju rätt!!!
Lämna båda johan och hans fans ifred..

 
ämmah

ämmah

10 december 2008 08:00

angående din kommentar på mitt inlägg om johan palm.

jag är fullt medveten om att alla har olika smak, och det är helt okej för min del. men i MIN blogg uttrycker jag MINA åsikter. och jag. gillar. inte. johan. palm.

det som jag ansåg vara det komiska med hela grejen var att jag, efter jag skrev att jag tyckte det var bra att han hade åkt ut, fick en 'arg' kommentar från någon som ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR johan palm och kallar mig för kärringjävel. DET är komik och sånt utnyttjar jag som bloggämne.

;)

http://slemmah.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Darja - 10 januari 2009 15:06

Ny blogg! Orkar inte bloggagratis.se Dom suger bajs.   http://wilmut.blogg.se/ är det nya. ...

Av Darja - 9 januari 2009 22:27

Egentligen så känar blondinbella pengar på att man hatar henne. I alla fall om man hatar henne så som jag hatar henne.  Hon får betalt för antalet besökare.  INTE antalet besökare som gillar henne.  Hata henne, Älska henne. Så länga du besöker henne...

Av Darja - 9 januari 2009 17:37

Skoldagen var ganska bra. I alla fall i stort sett. Har vart sämre dagar. Har vart bättre dagar.   Blev idag bestämt attvi ska köra låten Friday I'm in love med The cure på öppet hus.  Fast Musikläraren är ju störd och tror vi kommer fixa det på...

Av Darja - 8 januari 2009 20:49

    Så här blir du den du egentligen är       Umgås mest med människor som tycker att du är OK som du är.  Träna dig på att minska skillnaden mellan din insida och utsida även i sammanhang där du inte riktigt känner att det är okej att vara som du ä...

Av Darja - 8 januari 2009 20:16

Att börja skolan var väldigt grygt. Precis så som jag igår förutspådde att det skulle vara.  Har verkligen insett att det som förut var så långt borta närmar sig med rasande fart och jag inte har någon aning om hur jag ska hantera det.  Gymnasiet.  ...

Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards