Alla inlägg den 9 december 2008

Av Darja - 9 december 2008 17:59

Hemma hela veeeeckan :D :D

Jag får vara hemma hela veckan :D

Iställer för att diska på droskan :D :D

Vem är bäst????


Jag, så klart!!!

Av Darja - 9 december 2008 17:58

okej..
Ni alla jätte coola människor där ute som tycker att johan palm suger. Vad är era argument?
Förmodligen att han inte kan sjunga och är ful. Men båda musiksmak och vad som är vackert är en smaksak.
Den enas skräp, den andres skatt. Ni som tycker han är ful, borde acceptera att det finns dom som tycker han är söt/snygg/het.
Ni som tycker han sjunger faklskt och att han suger. Lyssna inte på honom. Så enkelt är det!!!

Och ni som kommer med argumentet det är bara 12 åriga fjortisar som gillar han.
Tänk tillbaka ni har åxå varit 12 år och gillat nåt töntingt band som spice girls, back street boys eller ngt sådant?!
ELLER HUR?

Av Darja - 9 december 2008 11:53

Hm....detta är verkligen skumt mina cigg har försvunnit! :O

Undrar vart^^

Aja.

Idag mår jag mycket bättre.

Har bara lite feber.

Imorrn ska jag nog fara på praoen. :)

Inte för att jag tagar men vad fan.

Jag måste ändå köpa cigg och fixa en grej på stan,

så det är väl lika bra.


Idag kommer det soc människor hit för att kolla hur Kevin har det...

Jessica kom inte en endaste gång^^

Då vet man hur betydelsefull man är då.

Sabinas kom ju och hälsade på 3 gånger medans hon bodde här.

Men aja.

Jag orkar inte bry mig för då blir jag bara lessen.


Nu ska jag spana inte om Johan har skrivit på sin blogg sen ska jag....

Vet inte men nåt blire väl :D


XOXO Johan Palm Fan

Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards