Alla inlägg den 28 december 2008

Av Darja - 28 december 2008 21:34

Det är kul hur ni alla tror att jag behöver er. När det i själva verket är så att jag klarar mig utmärkt utan er. Så det så.

Av Darja - 28 december 2008 17:18

Jag är äntligen riktigt glad, efter några dagar av deprission.

Eller...Aa. men ni fattar.

Anledningen är att Katte kommer på Tisdag och ska fira nyår med mig!! :D

Så det kommer bli en nykter nyår för mig. Första gången på 3 år.


Idag var vi på grillplatsen och grillade, jag, Ellen ochEmelie åkte skrana sedan tolkade vi efter skotern. Det var nice. Mindre nice var dock när vi först knöt fast Kevin med bobben efter skotern. Sedan knöt vi fast mig med skranan efter bobben. Sedan körde Ellen. På samma sätt som vanligt, dvs helt galet.


Imorgon ska jag städa och tvätta, och kanske följa med Ellen ut med Lakej om jag har lust och om hon ska ut med han. Sen ska jag tagga Tisdag och Fredag.

Och Onsdag.


Tisdag- Katte kommer

Onsdag- Nyår med skranrace nerför Mattos backe

Fredag- Paradisbadet med Ellen, Emelie, Emmah, Sandra, Katte och alla. 




Förövrigt har jag lagt märke till att människor vill ha det dom inte kan få. Och att man saknar det man inte har. Och att folk smsar mer om man inte svarar. Haha. 


Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards