Alla inlägg den 5 december 2008

Av Darja - 5 december 2008 19:14

Jahapp.

Då var det idol dags ikväll igen.

Jag är glad att jag är hemma och inte är på någon meningslös fest.

Nu ska jag vara brutalt ärlig.

Jag hatar i stort sett alla för utom mig själv.

Jag tänker inte komma på NÅGON meningslös fest på jävligt länge.

Ni får helt enkelt klara er utan mig.

Det är nu jag kommer få se vilka som är mina riktiga vänner.

Vilka som stannar kvar och vilka som försvinner till allt partyfolk!


Aja, ingen vill skjutsa mig till Tavelsjö och köpa godis, så på något sätt ska jag överleva kvällen både utan Johan, men även utan godis!!

Aja. Det får väl gå.


Alla som ska förtära alkohol idag.

Glöm alla era problem, imorgon kommer nya.

Och tro mig dom kommer vara 10 ggr värre.



Av Darja - 5 december 2008 08:20

For aldrig till Waldorf igår. Ellen sa att jag inte behövde.

Så jag var på stan med Jossan, Vi träffade hennes kompis simon.

Jag hade trott att han var kines. Men det var han inte >.<

Iaf.

Jag har inte mkt tid nu. Taxin kommer när som helst. Så jag uppdaterar lite snabbt bara.

Var med jossan igår. Vi hade det trevligt. Jag saknar fler sådana stunder i mitt liv.

Sen for jag hem. Var social med Kevin en stund.

Sen gick jag och sov.


Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards