Alla inlägg den 2 december 2008

Av Darja - 2 december 2008 20:37

Jag har ingen skrivarlust.

Eller skrivarlust har jag ju. 

Men jag har inget att skriva om. Förutom Johan Palm

Men jag tror jag kommer tappa en hel del läsare om jag bara skriver om honom. Och förresten så finns det redan typ 1000 bloggare om han. Och alla med samma sorts innehåll. Samma bilder samma länker till samma intervjuer. 


Aja, idag fick jag tillbaka min svenska sak. Möss och människor grejen. 

Hela boken sög. Alla sa att den skulle bli bra sen. 

Men medans jag läste jag bah....hmm? när är det meningen att det bra ska komma?


Sen var det gympan som jag inte orkade vara med på så jag satt på lektarn med Maja och spanade på alla snygga i våran klass. 

Pallar inte all handsvett och alla killar som inte kan dansa. 


Iaf...alla har varit dryga idag. Typ. 

Bara leker sol hela tiden. 

Nog för att jag också gör det...Men grr. 

Jag står för det åtmistonde. 


Vet inte om vi passar dock. 

Jag undrar ibland om vi inte har det bättre utan varann? 


Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards