Alla inlägg den 3 december 2008

Av Darja - 3 december 2008 22:07

Upptäckte idag att jag glömde bot GG<3 totalt igår på grund av Johan.

Men idag har jag typ inte pratat om honom alls. Typ. 

Iaf. Efter skolan blev det stan med Sabina och Jossan. 

Vi köpte julklapp till Linda. 

Jag köpte en gigantisk klubba som jag har fått ont i magen av och jag köpte en ny kajal/ eye-liner. En sån som Ebba har. 

Jag vet wannabe som jag är så var jag tvungen att köpa en sån, 

Men vad fan det var ju asbra. 


Sen så hämtade Erling mej och jossan som blev avsläppt vid frasses

medans jag for vidare till min fratida skola Waldorf. 

Ellen hade ju pjäsen! Och jag skulle hjälpa till med sminket. 

Vilket jag ska imorrn också. 

Vilket blir kul. 

Jag taggar riktigt mkt faktiskt. :D

Iaf. Dom var asduktiga. Speciellt min fina Ellen. 

Jag funderar på att köpa den där saken jag såg på stan idag till henne.
Tyckte egetnligen den var för dyr.

Men asså. Den blir fint. 


När vi kom så sitter det en kille i soffa. 

Jag bah WHAT? 

Just. jag hade ju totalt glömt bort att det skulle komma en ny. 

Bajs. Jag vill ju ha sabina tillbaka. 

Men aja jag får försöka överleva.

Iaf. Jag tror han är 12 eller nåt. Det blir kul. 

Han ska tydligen vara lite gangsteraktig....Hehe *asg*


Iaf. 

Nu äre insider, borsta tänderna och hopp i säng. 

Sen är det soooova. 

Yes. 

Micke är frisk. 

Sen är det  gå upp. 

Och allting börjar om från början. Typ. 


Varför är jag trött på tillvaron??


Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards