Alla inlägg den 12 december 2008

Av Darja - 12 december 2008 23:12

Det var ju dom jävlarna som gjortde att Johanåkte ut.


Men om vi ska vara seriösa nu så är jag jävligt sur. 

Eftersom jag bor ute i boschen så har vi problem med våran parabol pga allt snöande. 

Så gissa vad som händer mitt i idolfinalen??

Så klart slutar det visa.

Så jag missar slutet!!!


Men tack och lov för internet<3

Jag fick veta på eftersnacket att Kevin vann och blev ännu surare. 

Jag röstade 10 ggr på Alice. 

Tydligen helt i onödan...

Aja, nu taggar jag Johans skiva. 


Något jag inte taggar dock är skola på måndag. 

Fast det är ju hagakampen dååå!<3 

Då för det första får jag skriiika. 

Och för det andra så vet jag något som kommer hända då som bara två pers till vet!!! ;)

Yeah. Jag är gossip girl NR1

Det är kul hur mkt folk faktiskt berättar för mig. 

Men aja. 

Puss. 

Nu ska jag läsa min tidning som jag köpte idag och tröstära godis och lyssna på johan. 



Av Darja - 12 december 2008 10:23

Har orecis vaknat. Ligger faktsiskt fortfarande kvar i sängen.

Har tagit dagens chokladbit från chokladkalendern och funderar på vad jag ska göra.
Jag borde verkligen skriva klart uppsatsen i den första delen av dagen.

Jag menar hon vill ha in den idag. :S



Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards