Alla inlägg den 29 december 2008

Av Darja - 29 december 2008 22:52

Åh, jag och Ellen var ute med hästarna idag.

Jag insåg hur mkt jag har saknat att rida! 

Ska ta tag i det. Inte för att jag red länge, slutade när jag blev avkastad. 

Men ändå. Det är underbart!


Imorrn blire stan med min älsklings- Ellen. 

Jag älskar att jag och hon börjat umgås mer :)

Sen klockan fem blire att hämta Katte på bussstationen. 


Det blir bra. Fast hon ska hem på torsdag!! Buhu. 

Dom ska fara och åka skidor med hennes familj. 

Bajs på dom. Jag vill att hon ska stanna längre. Men hon är ju här på nyår åtminstone :)



Aja, nu ska jag fixa min musik på mobilen och mp3 sen blire hopp i säng. 

Har upptäckt galet många bra band. 

Btw imorrn ska jag köpa en hatt!

Har redan en som jag hittade på vinder. 

Den är lila och svart imorrn ska jag köpa en helsvart. 

En sån som min älsklings-Johan har!



Pöss på er. 

Sakna mig inte allt för mkt. Ni kommer inte känna igen mig. 

Av Darja - 29 december 2008 11:56

Människan i hatte gör mig så glad. Varje gång jag kollar på bilden.

Känner dock inte han. Josefins vän.

Men hans hatt<3 rarw.

Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards