Alla inlägg den 14 december 2008

Av Darja - 14 december 2008 21:53

Då har jag badat. Fett mysigt. Med ljus och skit.

Jag och ellen springer runt i trosor och bh och funderar på vilket nagellack vi ska ta. 

Jag älskar verkligen den bruden. (L)

Av Darja - 14 december 2008 16:37

Jag har städat och vart jätte duktig.

Jag har även dukat och grejsat i köket.

Sen efter maten ska jag ta ett skönt bad och lyssna på min nya ljudbok som jag fått från Ryssland.

Det är min favoritsaga sen jag var liten och min mormor läste den för mig framför spisen.

Sedan ska jag kolla på min favorit tv-serie, även den från Ryssland. Jag har fått senaste sesongen på dvd. :D

Och måla naglarna. Och typ bara vara.

Själv.

Utan nån dryg och kaxig människa.


Nu är det mat.

Av Darja - 14 december 2008 14:13

Igår och idag har jag hafr så jävla skoj :D

Tack sabina, ellen och Kevin för två underbara dagar. 


Tolka med skrana efter fyrjuling mitt i skogen i 60 km i timmen är lycka. 

 Och bara så alla vet, Sabina är hur söt som helst med Mascara i hela ansiktet. 

Och då menar jag verkligen hela. 


Jag har vart så jävla lycklig den här vecka :)


Och alla ni andra, jag kommer inte fråga eller tjata på att nån ska följa med ut till tavelsjö. 

När ni vill, har tid och kan är det bara att säga till. Jag är alltid beredd och glad. 

Men jag är trött på att få dissen hela tiden. 


Xoxo TavelsjöbrudeN

Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards