Alla inlägg den 6 december 2008

Av Darja - 6 december 2008 21:56

Då har man varit och sett Twilight :D

Den var riktigt bra!!

Alex var jätte snäll som vanligt<3


Väl hemma igen har jag fått smaka på nåt äckligt vin^^

Och sitter nu och funderar på att jag vill röka.

Aja, det är nån dålig film med Lindsay Lohan på 4:an nu :(


Nästa fredag får jag se Johan i tv:en igen!!!!

Jag är så glad, så glad.


saknar honom!! :)

Johan Palm for win!!

Av Darja - 6 december 2008 11:21

Jag är hes. Och jag kanske typ har feber.

Jag är alltså sjuk!! :O

Jag har inte varit sjuk på hur länge som helst.

Men det är en hemlighet. Att jag är sjuk alltså.

Jag vill ju fara på bio ikväll med Alex. Det blir kul.

Twilight. Jag har längtat efter att se den.

Jag vill ju gå ut å röka. Men det kan jag inte. :/


Iaf. Jag kommer nu den närmsta framtiden bara umgås med människor som verkligen betyder något för mig.

Ni andra, ni kommer känna er dissade. Men det orkar jag inte bry mig om. Jag har annat, viktigare att tänka på.


Julklapparna går sådär.

Folk nere i södra Sverige är ju dumma i huvudet.


Alltså, igen. Jag är sjuk!! :O :O :O :S :(

Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards