Direktlänk till inlägg 27 oktober 2008

Blondinbella.

Av Darja - 27 oktober 2008 16:32

Egentligen förstår jag inte varför jag bryr mig. Förmodligen för att att alla andra gör det.  Men jag måste bara kommentera dessa två bloggar. http://www.blondinbella.se/ En blond 17-åring som låtsas vara dum bara för att få uppmärksamhet. Om hon hade varit dum på riktigt hade hon inte lyckats så bra som hon gjort. Det är samma sak med Paris Hilton. Hon har inte gjort nåt i sitt liv. Men hon är inte dum.Dom vet att all publicitet är bra publicitet.  http://www.bellasuger.se/ En anti-blondin bella blogg.Hur dum får man vara?Om man inte tycker om något. Tex en "dum" bloggerska som blondinbella så gör man inte en bloggom henne!!!Detta är ett klassiskt exempel där folk vill ha uppmärksamhet. Men inte kan göra nåt själva. Så dom hakar på något som redan finns. Dom skapade bloggen.skulle dom blivit kända om inte blondinbella blivit det?? Herregud. Båda bloggarna är ju helt idiotiska. Båda tjänar pengar på det. Och båda vill bara ha attention.  SO om bella gör smygreklam?Varför bry sig?Om folk läsaer det och gillar det. Låt dom göra det. Gör ni en anti-solo tidning om ni inte tycker om solo?NEJ?Klagar ni om dom har kläder i sina reportage och produkter?NEJ?Just det. Det är också smygreklam. Tror ni verkligen skönhetsredaktörerna får välja vad fan dom vill?Nej. Det finns en anledning till att det i juni numret lottas ut tre nivea kit och i juli numret står att dom har dom bästa hurprodukterna! Människor är så dumma! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Darja - 10 januari 2009 15:06

Ny blogg! Orkar inte bloggagratis.se Dom suger bajs.   http://wilmut.blogg.se/ är det nya. ...

Av Darja - 9 januari 2009 22:27

Egentligen så känar blondinbella pengar på att man hatar henne. I alla fall om man hatar henne så som jag hatar henne.  Hon får betalt för antalet besökare.  INTE antalet besökare som gillar henne.  Hata henne, Älska henne. Så länga du besöker henne...

Av Darja - 9 januari 2009 17:37

Skoldagen var ganska bra. I alla fall i stort sett. Har vart sämre dagar. Har vart bättre dagar.   Blev idag bestämt attvi ska köra låten Friday I'm in love med The cure på öppet hus.  Fast Musikläraren är ju störd och tror vi kommer fixa det på...

Av Darja - 8 januari 2009 20:49

    Så här blir du den du egentligen är       Umgås mest med människor som tycker att du är OK som du är.  Träna dig på att minska skillnaden mellan din insida och utsida även i sammanhang där du inte riktigt känner att det är okej att vara som du ä...

Av Darja - 8 januari 2009 20:16

Att börja skolan var väldigt grygt. Precis så som jag igår förutspådde att det skulle vara.  Har verkligen insett att det som förut var så långt borta närmar sig med rasande fart och jag inte har någon aning om hur jag ska hantera det.  Gymnasiet.  ...

Presentation

Omröstning

Är jag solen? dvs egocentrerad till max?
 Ja
 Ibland
 Nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards